A Microsoft Dynamics 365 Business Central kis- és középvállalatok számára készült integrált vállalatirányítási rendszer, amely minden tevékenységi területen támogatja a vállalkozások működését. A növekvő vásárlói igények, a nemzetközi verseny, és a bonyolult megfelelési szabályok számos kihívást állítanak a hazai kis- és középvállalatok számára. Ezen feladatok sikeres és hatékony kezelése csak fejlett, költséghatékony módon üzemeltethető üzleti megoldások használatával lehetséges. Az előfizetéses rendszer csomag nem csupán a már meglévő rendszerek teljes kiváltására alkalmas, hanem részterületekre is bevezethető. A Microsoft vállalatirányítási rendszere együttműködik a meglévő vállalati rendszerekkel, integrált részét képezi a teljes informatikai infrastruktúrának. Az ismerős Microsoft felületnek köszönhetően a megoldás gyorsan, hatékonyan bevezethető és alkalmazható.
A Microsoft Dynamics 365 Business Central vállalatirányítási rendszer nyitott architektúrája lehetővé teszi, hogy a MultiSoft szakemberei a standard rendszert, pontosabban az előfizetett modulokat tartalmazó csomagokat az Ön vállalatának üzletmenetéhez igazítsák. A Microsoft az egyetlen globális szoftverszállító, amely helyi partnereinek, így a MultiSoftnak is teljes szabadságot biztosít annak érdekében, hogy megfeleljenek az ügyfelek konkrét igényeinek, mivel a partnerek az üzleti logika teljes forráskódjához hozzáférnek.
A vállalatiránytási rendszer felhasználói felülete és logikája a legújabb Microsoft Office irodai alkalmazások mintáját követi, így használata könnyen és gyorsan elsajátítható. A navigálás és a napi munkafolyamatok átlátható és testre szabható felületeken végezhetők el. Az eligazodást részletes on-line súgó segíti, amely saját dokumentációs tartalommal is bővíthető. A Microsoft Dynamics 365 Business Central és a különböző Microsoft technológiák együttes és összehangolt alkalmazása, köztük például az Office 365, a Power BI, a Talent valamint a SharePoint vagy az Azure, egyedülálló módon biztosítja a vállalati rendszerek integrációját. Az együttműködés eredményeként növekszik a működési biztonság és csökkennek az üzemeltetési költségek.
Ha a felhőalapú Business Central SaaS (MS Dynamics 365 Business Central + Azure ‘szoftver-szolgáltatás’) mellett dönt , akkor elfelejthet sok olyan problémát, ami egyrészt önmagában is időrabló és költséges, másrészt több drágán alkalmazható vagy bérelhető IT mérnök folyamatos munkáját teszi ki.
szerverek | HDD/SDD RAID rendszerek | archiváló eszközök | légkondicionált szerverterem | jelentős áramfogyasztás | oprendszerek, futtató környezetek | hardver felügyelet és karbantartás | alkalmazásfelügyelet | szoftverfissítés | nehezen integrálható modulok vagy társ alkalmazások kezelése | offline módban (internet kapcsolat hiányában) mobil vagy VPN elérés kezelése | teljes licenc vásárlás ideiglenes munkaerőnek vagy biztonsági licenc későbbi felhasználásra | verzió különbségek osztályok, személyek között | kompatibilitási problémák a futtató környezet miatt
A felhőalapú, havidíjas előfizetésű Business Central rendkívül sok előnnyel rendelkezik a saját szerveren és / vagy saját felhőben működtetett on-premise vagy hibrid megoldásokkal szemben. A felhő alapú licencek ára a számos háttérszolgáltatás miatt drágább, mint a saját szerverre telepített verzióé, viszont a hozzáadott szolgáltatások felára lényeges alacsonyabb, mint a saját üzemeltetésű infrastruktúra költségei.
teljes funkcionalitásában átjárható, azonos platfomú megoldás | jól skálázható, igényekhez igazítható számítási kapacitás | magasfokú, redundáns adatvédelem | biztonságos bejelentekzés és elérés| legszigorúbb szabályrendszerenek megfelelő technológia | egyszerűen, havi alapon bővíthető vagy szűkíthető | mindig, mindenhol a legfrissebb, egymásal kompatibilis szoftver verziók| könnyebben integrálható társalkalmazások és Microsoft technológiák | teljes vertikumában transzparens működés | költségként elszámolható szolgáltatás | havi és éves periódusokban előfizethető
Az első kiadás 1987-ben jelent meg, a Microsoft 2002-ben fel is vásárolta, most pedig már Business Central néven fut. Ez a Dynamics NAV a Microsoft egyik legtermékenyebb szoftvercsomagja, amely több mint 110 000 telepítéssel rendelkezik világszerte. A NetSuite és az Acumatica versenytársait felülmúlva a Microsoft évente több mint 1 milliárd dollárt fektet be a platformra irányuló kutatás és termékfejlesztés területén.
A kis- és középvállalkozások számára tervezett helyszíni alkalmazásként most már számos olyan telepítési lehetőség áll rendelkezésre, amelyek a priváttól a nyilvános felhőig terjednek. Mindezeket úgy tervezték, hogy zökkenőmentesen működjenek más olyan Microsoft-alkalmazásokkal, mint a Dynamics 365 for Sales, az Office 365 és a Power BI .
A Microsoft célja a Business Central átmenettel, hogy a cégeket egy legújabb technológiákat felvonultató megoldás vezesse és támogassa a saját digitális transzformációjukban, mindezt garantáltan biztonságos környezetben.
2018. októberben a Microsoft bemutatta a Dynamics NAV termék utódát, a Dynamics 365 Business Central-t és 2019. április 1-jén leállítja a Dynamics NAV 2018 új licenszként történő értékesítését. Amennyiben Ön Microsoft Dynamics NAV felhasználó, akkor itt bővebb információt és támogatást kérhet az átváltáshoz.
2018. októberben a Microsoft bemutatta a Dynamics NAV termék utódát, a Dynamics 365 Business Central-t és 2019. április 1-jén leállítja a Dynamics NAV 2018 új licenszként történő értékesítését. Amennyiben Ön Microsoft Dynamics NAV felhasználó, akkor itt bővebb információt és támogatást kérhet az átváltáshoz.