Kapcsolat

A Microsoft Dynamics 365 Business Central, előző nevén NAV / NAVISION elsősorban kis- és középvállalatok számára fejlesztett integrált vállalatirányítási rendszer.

A Microsoft Dynamics 365 Business Central kis- és középvállalatok számára készült integrált vállalatirá­nyítási rendszer, amely minden tevékenységi területen támogatja a vállalkozások működését. A növekvő vásárlói igények, a nemzetközi verseny, és a bonyolult megfelelési szabályok számos kihívást állítanak a hazai kis- és középvállalatok számára. Ezen feladatok sikeres és hatékony kezelése csak fejlett, költséghatékony módon üzemeltethető üzleti megoldások használatával lehetséges. Az előfizetéses rendszer csomag nem csupán a már meglévő rendszerek teljes kiváltására alkalmas, hanem részterületekre is bevezethető. A Microsoft vállalatirányítási rendszere együttműködik a meglévő vállalati rendszerekkel, integrált részét képezi a teljes informatikai infrastruktúrának. Az ismerős Microsoft felületnek köszönhetően a megoldás gyorsan, hatékonyan bevezethető és alkalmazható.

Alapvető üzleti folyamatok

PÉNZÜGY
Pénzügy finance
PÉNZÜGY
ÉRTÉKESÍTÉS ÉS MARKETING
Értékesítés Marketing Sales
ÉRTÉKESÍTÉS ÉS MARKETING
TERMELÉSIRÁNYÍTÁS
termelésirányítás production management
TERMELÉSIRÁNYÍTÁS
RAKTÁRKEZELÉS
Raktárkezelés WMS Warehouse management
RAKTÁRKEZELÉS
BESZERZÉS
Beszerzés Purchase
BESZERZÉS
PROJEKTKEZELÉS
Projektkezelés Project management
PROJEKTKEZELÉS
Erőforrás tervezés
Erőforrás tervezés Resource planning
ERŐFORRÁS TERVEZÉS
SZERVIZKEZELÉS
Szervizkezelés Field Service management
SZERVIZKEZELÉS
EMBERI ERŐFORRÁSOK
Emberi erőforrások Human Resources HR
EMBERI ERŐFORRÁSOK
previous arrow
next arrow
PÉNZÜGY
ÉRTÉKESÍTÉS ÉS MARKETING
TERMELÉSIRÁNYÍTÁS
RAKTÁRKEZELÉS
BESZERZÉS
PROJEKTKEZELÉS
Erőforrás tervezés
SZERVIZKEZELÉS
EMBERI ERŐFORRÁSOK
previous arrow
next arrow
Shadow

Az Ön Business Central rendszerét az előfizetett szolgáltatás modulokból építjük fel a vállalati folyamatok optimális kezelési igényeinek figyelembe vételével

A Microsoft Dynamics 365 Business Central vállalatirányítási rendszer nyitott architektúrája lehetővé teszi, hogy a MultiSoft szakemberei a standard rendszert, pontosabban az előfizetett modulokat tartalmazó csomagokat az Ön vállalatának üzletmenetéhez igazítsák. A Microsoft az egyetlen globális szoftverszállító, amely helyi partnereinek, így a MultiSoftnak is teljes szabadságot biztosít annak érdekében, hogy megfeleljenek az ügyfelek konkrét igényei­nek, mivel a partnerek az üzleti logika teljes forráskódjához hozzáférnek.

A vállalatiránytási rendszer felhasználói felülete és logikája a legújabb Microsoft Office irodai alkalmazások mintáját követi, így használata könnyen és gyorsan elsajátítható. A navigálás és a napi munkafolyamatok átlátható és testre szabható felületeken végezhetők el. Az eligazodást részletes on-line súgó segíti, amely saját dokumentációs tartalommal is bővíthető. A Microsoft Dynamics 365 Business Central és a különböző Microsoft technológiák együttes és összehangolt alkalmazása, köztük például az Office 365, a Power BI, a Talent valamint a SharePoint vagy az Azure, egyedülálló módon biztosítja a vállalati rendszerek integrációját. Az együttműködés eredményeként növekszik a működési biztonság és csökkennek az üzemeltetési költségek.

Felejtse el a felesleges kiadásokat, bízza a szerver üzemeltetést profikra!

Ha a felhőalapú Business Central SaaS (MS Dynamics 365 Business Central + Azure ‘szoftver-szolgáltatás’) mellett dönt , akkor elfelejthet sok olyan problémát, ami egyrészt önmagában is időrabló és költséges, másrészt több drágán alkalmazható vagy bérelhető IT mérnök folyamatos munkáját teszi ki.

szerverek | HDD/SDD RAID rendszerek | archiváló eszközök | légkondicionált szerverterem | jelentős áramfogyasztás | oprendszerek, futtató környezetek | hardver felügyelet és karbantartás | alkalmazásfelügyelet | szoftverfissítés | nehezen integrálható modulok vagy társ alkalmazások kezelése | offline módban (internet kapcsolat hiányában) mobil vagy VPN elérés kezelése | teljes licenc vásárlás ideiglenes munkaerőnek vagy biztonsági licenc későbbi felhasználásra | verzió különbségek osztályok, személyek között | kompatibilitási problémák a futtató környezet miatt

Élvezze a felhő adta előnyöket!

A felhőalapú, havidíjas előfizetésű Business Central rendkívül sok előnnyel rendelkezik a saját szerveren és / vagy saját felhőben működtetett on-premise vagy hibrid megoldásokkal szemben. A felhő alapú licencek ára a számos háttérszolgáltatás miatt drágább, mint a saját szerverre telepített verzióé, viszont a hozzáadott szolgáltatások felára lényeges alacsonyabb, mint a saját üzemeltetésű infrastruktúra költségei.

teljes funkcionalitásában átjárható, azonos platfomú megoldás | jól skálázható, igényekhez igazítható számítási kapacitás | magasfokú, redundáns adatvédelem | biztonságos bejelentekzés és elérés| legszigorúbb szabályrendszerenek megfelelő technológia | egyszerűen, havi alapon bővíthető vagy szűkíthető | mindig, mindenhol a legfrissebb, egymásal kompatibilis szoftver verziók| könnyebben integrálható társalkalmazások és Microsoft technológiák | teljes vertikumában transzparens működés | költségként elszámolható szolgáltatás | havi és éves periódusokban előfizethető

Dynamics NAV vs Business Central: Mi a különbség?

Az első kiadás 1987-ben jelent meg, a Microsoft 2002-ben fel is vásárolta, most pedig már Business Central néven fut. Ez a Dynamics NAV a Microsoft egyik legtermékenyebb szoftvercsomagja, amely több mint 110 000 telepítéssel rendelkezik világszerte. A NetSuite és az Acumatica versenytársait felülmúlva a Microsoft évente több mint 1 milliárd dollárt fektet be a platformra irányuló kutatás és termékfejlesztés területén.

A kis- és középvállalkozások számára tervezett helyszíni alkalmazásként most már számos olyan telepítési lehetőség áll rendelkezésre, amelyek a priváttól a nyilvános felhőig terjednek. Mindezeket úgy tervezték, hogy zökkenőmentesen működjenek más olyan Microsoft-alkalmazásokkal, mint a Dynamics 365 for Sales, az Office 365 és a Power BI .

A Microsoft célja a Business Central átmenettel, hogy a cégeket egy legújabb technológiákat felvonultató megoldás vezesse és támogassa a saját digitális transzformációjukban, mindezt garantáltan biztonságos környezetben.

Slide 1

Ismerje meg a Microsoft Dynamics 365 Business Central rendszer iparági megoldásait!

Ismerje meg a Microsoft Dynamics 365 Business Central rendszer kiegészítő megoldásait!

Vegye fel a kapcsolatot szakértő kollégánkkal, írja meg, hogy miben segíthetünk!

Static Slide
Licensz licenc átváltás transformation

Ha ön már NAV felhasználó, kérjen személyes konzultációt a Business Central-ra történő váltáshoz!

2018. októberben a Microsoft bemutatta a Dynamics NAV termék utódát, a Dynamics 365 Business Central-t és 2019. április 1-jén leállítja a Dynamics NAV 2018 új licenszként történő értékesítését. Amennyiben Ön Microsoft Dynamics NAV felhasználó, akkor itt bővebb információt és támogatást kérhet az átváltáshoz.

Static Slide
Licensz licenc átváltás transformation

Ha ön már NAV felhasználó, kérjen személyes konzultációt a Business Central-ra történő váltáshoz!

2018. októberben a Microsoft bemutatta a Dynamics NAV termék utódát, a Dynamics 365 Business Central-t és 2019. április 1-jén leállítja a Dynamics NAV 2018 új licenszként történő értékesítését. Amennyiben Ön Microsoft Dynamics NAV felhasználó, akkor itt bővebb információt és támogatást kérhet az átváltáshoz.

Shadow