A Microsoft Dynamics 365 Business Central -ról...

2018. októberében a Microsoft bemutatta a Dynamics NAV termék utódát, a Dynamics 365 Business Central-t. 

A Microsoft Dynamics 365 Business Central korábbi elődjéhez, a Dynamics NAV-hoz hasonlóan széleskörű funkcionalitással és rugalmas architektúrával (felhős/helyszíni) áll rendelkezésre azon kis- és középvállalkozások számára, akik egy átfogó üzleti menedzsment megoldást keresnek. A rendszer kódbázisát nagy részben a NAV alapjából kiindulva alakították úgy, hogy lehetővé váljon a biztonságos felhős telepítés, a gördülékeny és automatizált frissítések elérése, valamint a Microsoft technológiák zökkenőmentes használata az ERP rendszerrel együttműködve. (Dynamics 365 for Sales, Office 365,  Power BI…)

MultiSoft Üzleti alkalmazások Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV / NAVISION

Miben képes többet nyújtani a Business Central korábbi elődjénél, a NAV-nál? 

Microsoft alkalmazások

A már jól ismert Office alkalmazásokat szorosabb integrációval érhetjük Business Central felhasználóként

Licenszelés

A Business Central licencet havi előfizetésként vagy folytatólagos licencként is igénybe lehet venni

Igénybe vehető modellek

Ellentétben a NAV rendszerével a Business Central már felhőalapú (SaaS) megoldásként és helyszíni modellben is elérhető

Frissítések
kezelése

A rendszer automatikus frissítéseket hajt végre a kétévenkénti kiadási cikluson
keresztül

Valós idejű
adatkezelés

A rendszer teljeskörűen képes elemezni és kezelni a valós idejű folyamatokat a Power BI
segítségével

Rendszerek összekapcsolhatósága

Képes gördülékeny adatmegosztásra a Microsoft CRM platformmal, a Dynamics 365 for Sales termékkel

Static Slide
Konzultáció támogatás átváltás

Kérjen személyes konzultációt!

Amennyiben Ön Microsoft Dynamics NAV felhasználó, akkor itt bővebb információt és támogatást kérhet az átváltáshoz.

Shadow

A változás, amit észre sem fog venni.

A Microsoft Dynamics 365 Business Central-ra történő átváltás gyakorlatilag észrevétlenül történhet meg minden felhasználó számára.

3 érv, amiért érdemes elavult NAV rendszerét frissíteni…

  • Számos új funkciót rejt magában a rendszer
  • Élvezheti a rugalmas munkavégzés előnyeit a Business Central SaaS verziójának köszönhetően
  • A korábbi NAV verziók üzemeltetése költségesebbé válik, támogatottsága pedig az idő múlásával megszűnhet

5 pontban a Business Centralról...

Új felhasználói felület

A Business Central egy modern, intuitív, de testreszabható és alapvetően ismerős felületet alkalmaz – akár csak többi a Microsoft termékben, melynek célja, hogy egyesítse az összes Dynamics 365 termék megjelenését.

Mobilalkalmazás

A Business Central alkalmazás teljesen fel van készítve arra, hogy a felhasználók több platformon keresztül is hozzáférjenek a gazdag funkcionalitáshoz : Windows, iOS és Android asztali számítógépek, telefonok és táblagépek.

Integráció más Microsoft szolgáltatásokkal

A felhőalapú Business Central zökkenőmentesen működik nemcsak más Dynamics 365 alkalmazásokkal, hanem az Office 365, a PowerApps, a Microsoft Flow és a Power BI rendszerekkel.

Az új alkalmazás kiterjedt integrációval is rendelkezik az Outlook alkalmazással, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az üzleti központ árfolyamait használhassák a beérkezett üzeneteikből, beleértve az e-mailek tartalmán alapuló árajánlatokat és számlákat.

Beépített intelligencia
A Business Central a Microsoft AI és gépi tanulás fejlesztéseiből is jókora előnyre tett szert. Az intelligencia funkciók lehetővé teszik a szervezetek számára, hogy pontosabb előrejelzéseket, jobb következő lépéseket javasoljanak és mélyebb, értékesebb analitikai ismereteket kapjanak.

Egyszerű testreszabási és bővítési lehetőségek

A Business Central ügyfél-vizuális tervezője segít a felhasználóknak abban, hogy megoldást találjanak az egyedi üzleti igényeik kielégítésére. A PowerApps és a Microsoft Flow is elérhetővé teszi az egyéni üzleti alkalmazások és munkafolyamatok létrehozását a Common Data Service alkalmazásai számára.

Miért éppen a MultiSoft Kft.?

Megrendelés előtt felmérjük a szükséges erőforrásokat és az Ön igényei, valamint a rendelkezésre álló információk alapján kiválasztjuk a leginkább megfelelő hagyományos, vagy agilis projektszemléletet. Dedikált konzulens garantálja nálunk azt, hogy a kommunikáció zavartalanul működjön: nincsenek elveszett információmorzsák és félreértések.

A MultiSoft Kft. volt az első Magyarországon, aki vállalatirányítási rendszer bevezetéssel foglalkozott: több, mint 30 éves tapasztalatunk és közel 80 fős csapatunk garantálja a sikert. Csapatunk több mint 10 éve fejleszt egyedi igényekre specializált alkalmazásokat Microsoft Dynamics NAV/Business Central rendszerekhez, amelyeket nemzetközileg elismert, 5 kontinensen átívelő viszonteladói partnerhálózattal népszerűsítjük és értékesítjük szerte az egész világon.

0 +
év tapasztalat
0
fejlesztő
0 +
elhivatott kolléga
0 +
aktív ügyfél

Bővebb információkért keresse szakértőinket!