A Microsoft Dynamics 365 Business Central -ról...

2018. októberében a Microsoft bemutatta a Dynamics NAV termék utódát, a Dynamics 365 Business Central-t. 

A Microsoft Dynamics 365 Business Central korábbi elődjéhez, a Dynamics NAV-hoz hasonlóan széleskörű funkcionalitással és rugalmas architektúrával (felhős/helyszíni) áll rendelkezésre azon kis- és középvállalkozások számára, akik egy átfogó üzleti menedzsment megoldást keresnek. A rendszer kódbázisát nagy részben a NAV alapjából kiindulva alakították úgy, hogy lehetővé váljon a biztonságos felhős telepítés, a gördülékeny és automatizált frissítések elérése, valamint a Microsoft technológiák zökkenőmentes használata az ERP rendszerrel együttműködve. (Dynamics 365 for Sales, Office 365,  Power BI…)

MultiSoft Üzleti alkalmazások Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV / NAVISION

Miben képes többet nyújtani a Business Central korábbi elődjénél, a NAV-nál? 

Microsoft alkalmazások

A már jól ismert Office alkalmazásokat szorosabb integrációval érhetjük Business Central felhasználóként

Licenszelés

A Business Central licencet havi előfizetésként vagy folytatólagos licencként is igénybe lehet venni

Igénybe vehető modellek

Ellentétben a NAV rendszerével a Business Central már felhőalapú (SaaS) megoldásként és helyszíni modellben is elérhető

Frissítések
kezelése

A rendszer automatikus frissítéseket hajt végre a kétévenkénti kiadási cikluson
keresztül

Valós idejű
adatkezelés

A rendszer teljeskörűen képes elemezni és kezelni a valós idejű folyamatokat a Power BI
segítségével

Rendszerek összekapcsolhatósága

Képes gördülékeny adatmegosztásra a Microsoft CRM platformmal, a Dynamics 365 for Sales termékkel

Static Slide
Konzultáció támogatás átváltás

Kérjen személyes konzultációt!

Amennyiben Ön Microsoft Dynamics NAV felhasználó, akkor itt bővebb információt és támogatást kérhet az átváltáshoz.

Static Slide
Konzultáció támogatás átváltás

Kérjen személyes konzultációt!

Amennyiben Ön Microsoft Dynamics NAV felhasználó, akkor itt bővebb információt és támogatást kérhet az átváltáshoz.

Shadow

A változás, amit észre sem fog venni.

A Microsoft Dynamics 365 Business Central-ra történő átváltás gyakorlatilag észrevétlenül történhet meg minden felhasználó számára.

3 érv, amiért érdemes elavult NAV rendszerét frissíteni…

  • Számos új funkciót rejt magában a rendszer
  • Élvezheti a rugalmas munkavégzés előnyeit a Business Central SaaS verziójának köszönhetően
  • A korábbi NAV verziók üzemeltetése költségesebbé válik, támogatottsága pedig az idő múlásával megszűnhet

5 pontban a Business Centralról...

Új felhasználói felület

A Business Central egy modern, intuitív, de testreszabható és alapvetően ismerős felületet alkalmaz – akár csak többi a Microsoft termékben, melynek célja, hogy egyesítse az összes Dynamics 365 termék megjelenését.

Mobilalkalmazás

A Business Central alkalmazás teljesen fel van készítve arra, hogy a felhasználók több platformon keresztül is hozzáférjenek a gazdag funkcionalitáshoz : Windows, iOS és Android asztali számítógépek, telefonok és táblagépek.

Integráció más Microsoft szolgáltatásokkal

A felhőalapú Business Central zökkenőmentesen működik nemcsak más Dynamics 365 alkalmazásokkal, hanem az Office 365, a PowerApps, a Microsoft Flow és a Power BI rendszerekkel.

Az új alkalmazás kiterjedt integrációval is rendelkezik az Outlook alkalmazással, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az üzleti központ árfolyamait használhassák a beérkezett üzeneteikből, beleértve az e-mailek tartalmán alapuló árajánlatokat és számlákat.

Beépített intelligencia
A Business Central a Microsoft AI és gépi tanulás fejlesztéseiből is jókora előnyre tett szert. Az intelligencia funkciók lehetővé teszik a szervezetek számára, hogy pontosabb előrejelzéseket, jobb következő lépéseket javasoljanak és mélyebb, értékesebb analitikai ismereteket kapjanak.

Egyszerű testreszabási és bővítési lehetőségek

A Business Central ügyfél-vizuális tervezője segít a felhasználóknak abban, hogy megoldást találjanak az egyedi üzleti igényeik kielégítésére. A PowerApps és a Microsoft Flow is elérhetővé teszi az egyéni üzleti alkalmazások és munkafolyamatok létrehozását a Common Data Service alkalmazásai számára.

Miért éppen a MultiSoft Kft.?

Megrendelés előtt felmérjük a szükséges erőforrásokat és az Ön igényei, valamint a rendelkezésre álló információk alapján kiválasztjuk a leginkább megfelelő hagyományos, vagy agilis projektszemléletet. Dedikált konzulens garantálja nálunk azt, hogy a kommunikáció zavartalanul működjön: nincsenek elveszett információmorzsák és félreértések.

A MultiSoft Kft. volt az első Magyarországon, aki vállalatirányítási rendszer bevezetéssel foglalkozott: több, mint 30 éves tapasztalatunk és közel 80 fős csapatunk garantálja a sikert. Csapatunk több mint 10 éve fejleszt egyedi igényekre specializált alkalmazásokat Microsoft Dynamics NAV/Business Central rendszerekhez, amelyeket nemzetközileg elismert, 5 kontinensen átívelő viszonteladói partnerhálózattal népszerűsítjük és értékesítjük szerte az egész világon.

0 +
év tapasztalat
0
fejlesztő
0 +
elhivatott kolléga
0 +
aktív ügyfél

Bővebb információkért keresse szakértőinket!