Microsoft Dynamics NAV

Iparági megoldások

kapcsolatfelvétel

Microsoft Dynamics NAV | Iparági megoldások

 
 

Eszköz-nyilvántartás és bérbeadás

A Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer alapokon kifejlesztett Aimit eqm megoldása elsősorban az eszköz bérbeadással, eladással és szervizeléssel foglalkozó cégek (pl. építőipari gépek, hajók, autók, liftek, daruk, stb.) tevékenységét támogatja.

Az eqm megoldás lehetővé teszi, hogy minden munkatárs hozzáférhessen a költségekkel kapcsolatos információkhoz és arra törekedjen, hogy a legtöbb értékesítési vagy bérbeadási tevékenység nyereséget hozzon.

Főbb jellemzők

kapcsolatfelvétel

 
 
 


Élelmiszeripar

A MultiSoft az élelmiszeriparban tevékenykedő cégek üzleti folyamatainak ismeretében testreszabott megoldást alakított ki a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerhez az élelmiszeripari gyártó és nagykereskedő cégek részére.

A Microsoft Dynamics NAV (korábbi nevén Navision) testreszabott megoldása hozzájárul a napi operatív feladatok hatékonyabb elvégzéséhez, precíz jelentések készítéséhez a cégvezetés és a hatóságok részére, a vállalkozás működésének irányításához a törvényi előírásoknak megfelelve.

Főbb jellemzők

kapcsolatfelvétel

 
 
 


Gyártás

A MultiSoft a gyártó iparban tevékenykedő cégek folyamatainak ismeretében testreszabott megoldást alakított ki a Microsoft Dynamics NAV rendszerhez a gyártással foglalkozó cégek részére.

A Microsoft Dynamics NAV testreszabott megoldása segítséget nyújt a termelésirányítással kapcsolatos összes tevékenység kezelésében, mint a gyártás-indítás, gyártási anyagjegyzék, anyagfelhasználás, útvonalak, műveleti idők, erőforrások, költségkövetés, szűk keresztmetszetek, Gantt-diagrammok, gyártási rendelések és alvállalkozók kezelése.

A Navision gyártó megoldásával lehetővé válik a változó vevői igények folyamatos, rugalmas és valós idejű kielégítése és a termelés optimalizálása. Pontosabb szállítási határidők megadását teszi lehetővé a szabad kapacitás és a konkrétan elígérhető kapacitás áttekintése. A termelési és raktározási funkciók szoros integrációja elősegíti a raktárak optimális elrendezését és helykihasználását.

Főbb jellemzők

kapcsolatfelvétel

 
 
 


Járműkereskedelem

Az incadea.myengine egy globális autó márkakereskedői megoldás (DMS). A megoldás a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerre épül kiegészítve az autókereskedők számára hasznos funkciókkal, mellyel hatékonyan növelheti profitját.

Az incadea.myengine-t arra tervezték, hogy az autóipar napjaink egyre növekvő üzleti igényeit is kielégítse. Az úgynevezett szerepkör alapú felhasználói felületeket az egyszerűség és flexibilitás jegyében hozták létre. A végső cél, hogy a felhasználók hatékonyabban végezhessék mindennapi munkájukat, és már a rendszerbe belépve a saját szerepkörük által igényelt információkkal találkozzanak. A rendszer konkrét feladatokat és a felhasználó számára releváns információkat jelenít meg és áttekintést ad, például azokról a rendelésekről, amelyekért a felhasználók felelnek. Lehetővé teszi, hogy mindenki optimálisan szervezze a saját feladatait és munkáját. Az alkalmazás 22 előre beállított szerepkört tartalmaz, amelyek módosíthatók, szükség szerint bővíthetők. A incadea.myengine-ben egyetlen központi adatbázisban elérhető az összes ügyfél adat, és képes több gyártmány egyidejű kezelésére is. A rendszer felépítéséből adódóan használható akár az importőrök akár a márkakereskedők, illetve szervizek által is. Az incadea.myengine korszerű technológiáját jól mutatja, hogy elérhető hozzá egy teljes körű mobil applikáció, illetve a felhasználók számára felhős szolgáltatás keretében is igénybe vehető.

Támogatott területek

kapcsolatfelvétel

 
 
 


Kereskedelem

A Microsoft Dynamics NAV (korábbi nevén Navision) teljes körű megoldást kínál a kereskedelemmel foglalkozó vállalatok részére. Támogatja a vevők és szállítók kezelését, a készletgazdálkodást, árkalkulációt, raktármenedzsmentet és minden olyan területet, amely a kereskedelem alá tartozik.

Főbb jellemzői

kapcsolatfelvétel

 
 
 


Könyvelési szolgáltatások

A Microsoft Dynamics NAV integrált vállalatirányítási rendszeréhez olyan megoldást fejlesztett a MultiSoft, amellyel a több cég könyvelését végző vállalkozások hatékonyabban elemezhetik a pénzügyi adatokat, automatizálhatják az ismétlődő műveleteket, és alkalmazottaik távoli munkavégzését is támogathatják.

A megoldás célja, hogy bármi legyen is ügyfelének igénye, minden üzleti modellre megbízható megoldást kínálhasson a könyvelőcégekre szabott megoldás különböző komponenseivel.

Előfordulhat, hogy az ügyfél

Főbb jellemzői

kapcsolatfelvétel

 
 
 


Projektmenedzsment

A Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer projekt modulja hosszú távú munkák és projektek ráfordításainak részletes tervezését és nyilvántartását biztosítja. A vállalatirányítási rendszer alkalmazásával áttekinthetővé válik a munkaerő, a gépek és az egyéb erőforrások használata. A részletes kapacitástervezéshez költségtervek és kalkulációk állnak rendelkezésre és lehetővé válik a munkák egyes részfeladatainak elemzése a hosszú távú jövedelmezőség szempontjából.

Főbb jellemzői

kapcsolatfelvétel

 
 
 


Raktárkezelés | WMS

A Microsoft Dynamics NAV iparági megoldása teljes mértékben támogatja a raktárkezelési folyamatokat. A mobil megoldás lehetővé teszi, hogy a raktárkezelők munkájukat gyorsabban és hatékonyabban végezhessék el, a papírmunka kiváltásával. A vonalkód olvasó eszközöknek köszönhetően nem fordulhatnak elő többet elírásokból származó hibák.

Az alkalmazás Készlet menüpontja lehetővé teszi a raktárban lévő cikkek nyomon követését. Naprakész készlet információkat érhet el a WMS.MobileNAV megoldással (raktárhely tartalma, széria szám, adagszám, lejárati dátum, stb.)

A rendszerrel adminisztrálhatja az elraktározási és kivitelezései folyamatait. Mind a beérkező, mind a kimenő folyamatok kezelhetőek az alkalmazásban (Raktári bevétjegyek/szállítólevelek). Emellett a cikk mozgatások is regisztrálhatóak az Átadási rendelések és a Raktári Mozgások funkciók segítségével.
Vonalkód-olvasó eszközök segítségével a leltározási folyamat is gyorsabbá és egyszerűbbé válik. Amennyiben a raktárhelyiségben nem érhető el aktív wi-fi kapcsolat, a fent említett funkciók akár offline módban is használhatóak.

Főbb jellemzői

kapcsolatfelvétel

 
 
 


Szerviz | Servotion

A Microsoft Dynamics NAV alapon kialakított teljes körű szerviz megoldás a szerviztevékenységek, munkatervezés és -irányítás hatékony kezelésében nyújt segítséget.

Az alkalmazás három fő pilléren alapul:

  • Web alapú bejelentő portál
  • Integrált vállalatirányítási rendszer
  • Univerzális mobil applikáció.

A Servotion megoldás elősegíti, hogy a szervezet megfelelően kiszolgálja az ügyfelek igényeit, rendszerezze az erőforrásokat a maximális hatékonyság érdekében, és növelje az ügyfelek elégedettségét. A szorosan integrált információk biztosítják a szükséges betekintést ahhoz, hogy jövedelmező döntéseket hozhasson a szerviztevékenységgel kapcsolatos költségek, készletek, munkaterhelések és pénzügyi megtérülés vonatkozásában.

Főbb jellemzői

kapcsolatfelvétel